Pages

Sunday, August 7, 2011

Banner / Bunting Satay dan Otak-otak Bazaar Ramadan.


Pada puasa ke -5, saya singgah ke gerai satay kawan kampung saya. Dia sememangnya tidak ketinggalan menjual satay di tapak bazaar ramadan di kampung kami. Tapak bazaar nie kt depan umah saya jer...so jalan kaki jela ke sane...

"kipas-kipas habis!..satay!..satay!..otak-otak pun ada!"

Tgh layan kipas-kipas satay, sambil tolong jerit2 promosi kan satay member saya nih...

Pastu member saya  nih gantung price list kt depan gerai dia....just print pki kertas A4 jer...kecik jer..sape nampak..pastu design x menarik..just font....sedih tol..




Then saya suggest kt dia buat bunting banner jer..tentu ngam punyer..besar pun besar  lawa..org mesti nmpk punyer...gua ble design baik nyer utk lu...huhu..

Itu jam gak dia bg RM10 deposit....next week siap...


So nie lah design bunting satay dia.....saiz 2' x 4'....finishing PVC pipe atas bwh....minggu depan boleh la dia gayakan bunting baru dia nih...imej baru beb....hehe...



Selepas 3 hari saya update blog post nie..jadi gamba kat bwh nie bunting yang dah siap dan member saya letak di depan gerai satay dia...best la makin ramai pelanggan....:)







No comments:

Post a Comment